Вівторок, 19.03.2024, 09:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Малокобелячківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Форма входу
Логин:
Пароль:
Статистика
1 2 3 4 5 6 7 8

Початкова школа

Розробка уроку «Основи здоров’я» у 1 класі з використанням інтерактивних та ігрових технологій Коваленко З.В. – вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії
Тема. Дівчатка і хлопчики. Уміння товаришувати Мета. Формувати елементи загальнокультурної, громадянської, здоров´язбережувальної компетентностей; вміння проявляти до оточуючих ввічливість, тактовність, повагу, чесність, порядність; вчити доброзичливого ставлення до друзів, проявляти взаємну повагу до дівчаток і хлопчиків класу; виховувати товариські, доброзичливі стосунки у дружбі дітей різної статі, шанобливе ставлення до однокласників. Обладнання. Презентація, малюнки, фото класу, прислів´я. Інтерактивні технології. «Мікрофон», «Мозковий штурм», ігрові технології Хід уроку Слайд 0 Доброго здоров´я, доброго Вам дня! Хай Вам сонце світить у вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує світ, А земля нехай дарує всім здоров’я цвіт! I. Організація класу. Слайд 1 Вчитель. (Діти підходять до вчителя, беруться за руки) - Відпочили? Рада, діти, бачить вас. Пролунав уже дзвінок, він покликав на урок! Всі почули ви дзвінок? Діти. – Так! Він покликав нас на урок! Ми приготувалися, на перерві постаралися. Вчитель. Та ви помітили, що в нашій затишній оселі ми не самі. Гості в нас є. Подивіться на них, посміхніться, поклоніться, привітайте. Слайд 2 Діти. Ми вам раді, добрі люди! І вітаєм щиро Вас, Та запрошуєм ласкаво, На урок у 1 клас! Ласкавинки посилаємо, Всім здоров´я бажаємо! ( Стають біля парт ) Слайд 3 Вчитель. На уроці з основ здоров´я здобуваємо знання під девізом: працюємо активно, уважно, дружно! Зараз сядуть всі дівчатка, А за ними і хлоп´ятка! II. Повідомлення теми і мети уроку. Слайд 4 Вчитель. – Кожен із нас мріє мати багато друзів, дружити із однокласниками. Ми поговоримо про вміння дружити, про правила спілкування в класі, а також про дружбу дівчаток і хлопчиків. Але, на жаль, у житті бувають прикрі моменти, коли люди ображають одне одного, ведуть себе грубо. Такі вчинки впливають на здоров’я оточуючих. Ми навчимося дружити між собою, посміхатися один одному, щиро вітатися, бажати від серця добра, цінувати дружбу між хлопчиками і дівчатками і бути від цього здоровими. III. Вивчення нового матеріалу 1. Актуалізація опорних знань. Слайд 5 Вправа Мозковий штурм» Вчитель. - Як ви думаєте, чи можуть дружити хлопчики і дівчатка? - Скільки хлопчиків у нашому класі? - Скільки дівчаток у нашому класі? - Як ви гадаєте, у нашому класі хлопчики і дівчатка це – одна сім´я? - Хлопчики, вам подобаються дівчатка нашого класу? - Дівчатка, вам подобаються хлопчики нашого класу? (Відповіді дітей) 2. Мотивація навчальної діяльності учнів. Вчитель. – До нас на урок прийшли наші друзі – Розповідайко, Здоров’ячок, Чомучка. Слайд 6 Ми дізнаємося, чи товаришують вони між собою, чи не сваряться, чи допомагають один одному. Ось що Чомучка розповідає про своїх друзів – Розповідайка і Здоров´ячка. Слайд 7 «Розповідайко і Здоров’ячок завжди захищають мене, допомагають нести портфель. Ми дружимо з дитинства. Колись ми сильно посварилися, але з часом зрозуміли, що дружба – найголовніше, що в нас є. Щоб не сваритися, треба ставитися до інших так, як тобі хотілося б, щоб інші ставилися до тебе. Це «золоте» правило, про яке слід постійно пам´ятати». Вчитель. – Ось що Розповідайко і Здоров’ячок розповідають про дружбу з Чомучкою. Слайд 8 « Ми – справжні друзі. Хоч Чомучка і дівчинка, з нею приємно спілкуватися, вона завжди допоможе. Вона і підтримати може, і заспокоїти, якщо щось трапиться. На змаганнях з футболу вона за нас вболіває і тому ми виграємо. Ми її не дамо образити нікому. Нехай це всі знають!» Вчитель. – Чи можна сказати, що між ними справжня дружба? - Чи бережуть вони здоров’я один одному? Чому? А Здоров’ячок хоче зберегти ваші очі і пропонує зробити фізкультхвилинку для очей Фізкультхвилинка для очей Слайд 9 3. Робота з підручником Вчитель. Розповідайко запрошує нас завітати в гості до нашого підручника. (с. 63) Слайд 10 Вчитель. – Розгляньте малюнки. Що ви на них бачите? Кого зображено на першому малюнку? Що робить хлопчик? Чи правильно він поводиться? Що зображено на другому малюнку? Який висновок можна зробити? ( Висновок: хлопчик і дівчинка дружать) Вчитель. У твоєму класі навчаються дівчатка і хлопчики. І дівчаткам і хлопчикам треба: Слайд 11 підтримувати доброзичливі стосунки; поважати один одного; бути ввічливими; не ображати нікого; завжди допомагати один одному. Хлопчики також повинні: захищати дівчаток; входячи в приміщення – пропустити вперед дівчинку і притримати двері; допомогти дівчинці нести рюкзак чи сумку. Отже, треба дружити і з хлопчиками, і з дівчатками. Адже у вас завжди знайдуться спільні інтереси, цікаві ігри. 6. Продовження роботи із підручником Вчитель. А зараз Розповідайко пропонує нам розглянути в підручнику наступну сторінку. (64 – 65) Слайд 12 - На малюнку вгорі ми бачимо хлопчиків і дівчаток, які дружать між собою, мають спільні інтереси, цікаві ігри. - А що ви побачили на наступному малюнку? ( Відповіді дітей) - Отже, не можна нікого ображати, битися, дражнитися. Якщо вас ображають – треба сказати про це учителю, батькам, або комусь із дорослих. Слайд 13 Вчитель. - Діти, як ви думаєте, з чого починається дружба між хлопчиками і дівчатками? Я вам відкрию таємницю – дружба починається з посмішки. Посмішку можна дарувати. Я до вас посміхнулась – подарувала посмішку, і вам стало приємно. Поверніться один до одного і подаруйте посмішку. Вам стало приємно і легко на душі. Але щоб стало приємніше, треба ще говорити компліменти. Це значить, треба назвати людину приємним словом, похвалити за щось хороше. 4. Гра « Добрі слова» Вчитель. – Здоров’ячок пропонує вам цікаву гру. Вона називається «Добрі слова». Я вам дам чарівну паличку, і той, у кого вона опиниться, повинен сказати будь-кому з однокласників добре, ласкаве і приємне слово, комплімент. Наприклад: «сонечко», «красуня», «хоробрий»… у відповідь товариш має посміхнутися, сказати: «Дякую», взяти паличку і сказати якесь приємне слово іншому. Умова гри: хлопчики говорять компліменти дівчаткам, а дівчатка – хлопчикам. (Проводиться гра) Вчитель. - Чи сподобалася гра? - Чи приємно було брати в ній участь? - Чи важко було знайти добрі слова? - Чи було приємно говорити компліменти? - Чи поліпшився у вас настрій після гри? 5. Продовження роботи над підручником Вчитель. Поскільки у вас поліпшився настрій, Розповідайко пропонує знову зустрітися із підручником і розглянути малюнки про те, як потрібно одягатися хлопчикам і дівчаткам відповідно до занять в школі і вдома. Слайд14 - В якому одязі хлопчики і дівчатка повинні приходити до школи? - А на уроки фізичної культури як ви повинні одягатися? - А вдома у який одяг ви повинні перевдягатися? - А коли ви ідете в гості до товариша? - А який повинен бути наш одяг? - Не слід одягати і носити чужий одяг. Перевдягатися в різний одяг можна на маскарад або коли береш участь у виставі. Вчитель. Поки ми працювали із підручником у наш дружний клас радо завітало сонечко і осяяло нас своїми золотими промінчиками через віконечко. – А навіщо потрібне сонечко? (Відповіді дітей:- Дарувати тепло, радість, доброту) Вчитель.- А давайте з ним подружимося? Простягніть ручки до вікна, посміхніться і подружіться з сонечком. Разом із ним зробимо фізкультхвилинку. Наш Здоров’ячок буде задоволений. Слайд 15 Фізкультхвилинка Стало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали – сіли, встали – сіли, Бачте як розвеселили. Стало сонце танцювати, Нам час знову працювати. Стало легко, добре враз, Відпочили ми гаразд. Вчитель. А Чомучка побачила у наших зошитах малюнки із зображенням дітей. Але на малюнках є дружні і недружні діти. Давайте і ми подивимося та допожемо Чомучці розібратися. Слайд 16 6. Робота із зошитом (с. 23) Познач малюнок, на якому діти поводяться правильно. Самостійний вибір позначення малюнків. Поясніть Чомучці, чому ви зробили такий вибір. Слайд17 Вчитель. Народна мудрість говорить: «Стався до людей так, як хотів би, щоб вони ставилися до тебе». Тоді ти будеш здоровішим і щасливішим. Якщо є друзі, то намагайся їх не кривдити і цінувати дружбу. Тому, що дружба має певні правила, яких люди, що товаришують і вважають себе справжніми друзями, завжди дотримуються. А якщо вже так і сталося, що інколи можуть виникнути суперечки, то для цього існують мирилки. Слайд 18 - Давайте і ми пригадаємо деякі з них. ( Діти говорять мирилки, взявшись за руки) 7. Мирилки Мир – миром, пироги з сиром, Варенички в маслі, Ми дружечки красні, поцілуймося. Мирись, мирись, мирись І більше не дражнись. Дражнитися не гоже, Нам мир лиш допоможе. Вчитель. От і добре. Мирилки нам допомагають дружити. Тому зараз ми дамо відповідь на питання Чомучки. А щоб краще всі почули, будемо говорити в мікрофон. Слайд 19 Чомучка вас запитує: - Хто твій друг? - Чи щирий, добрий твій друг? - Чому ти з ним дружиш? 8. Метод « Мікрофон» IV. Підсумок уроку Слайд 20 Гра «Так чи ні» Радію успіхам товариша; Обминаю у своїй мові дражнилки, погані слова; Допомагаю товаришеві в біді; Не насміхаюся над другом; Ображаю свого друга, говорю йому неправду; Уникаю сварок і бійок; Щира дружба між хлопчиками і дівчатками додає здоров´я. Вчитель. Діти, ви сьогодні добре попрацювали. Були активними, дружніми, зібраними, уважними. Я гадаю, що Розповідайко, Чомучка і Здоров’ячок вами задоволені. А здоров’я у всіх нас покращилося від дружніх з вами стосунків та праці на уроці. Слайд 21 Закінчити урок мені хочеться словами: «Якщо друг у тебе є, життя радісним стає!» Станемо в коло, покладемо руки одне одному на плечі і промовимо: Слайд 22 « В цьому класі друзі ми, я і ти, я і ти. Ми – молодці!»
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Block title